آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

پسر مامان در یک سال و 4 ماهگی

1393/6/18 18:26
نویسنده : افسانه
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانبغل

قشنگم از وقتی شما به دنیا اومدی کمتر فرصت میکنم وبلاگتو آپ کنم لپ تاپ رو که ببینی دیگه نمیذاری من باهاش کار کنم

یه چیزهایی که یادمه و به نظرم جالبه رو امروز مینویسم

شما در 20 تیر 93 اولین قدمت رو برداشتی در 1 سال و 2 ماهگی ما هم کلی ذوق زده شدیم الان هم که خیلی شیطون شدی یک سره در کابینت ها رو باز میکنی و هر چی توش هست رو میریزی بیرون من هم مجبور شدم در کابینتها رو با روبان ببندم که اگر اونم محکم نبندم میتونی بازش کنیتعجب

عاشق الو کردنی هر چی دمه دستت باشه میذاری در گوشت و شروع میکنی به حرف زدن و فقط خدا میدونه که چی میگیسوال

امسال تابستون هم اولین مسافرتت رو رفتی همدان و زنجان و شمال اولین بار بود که دریا رو میدیدی بر خلاف تصور من که فکر میکردم خوشت بیاد اصلا دوست نداشتی بری تو دریا و گریه میکردی اما تو جاده و راه خیلی پسر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی تو ساحل هم فقط کنار دریا مینشستی و شن بازی میکردی اونم نه بادستت چون میگفتی اهه اما با سطل شن و بیلچه اون بازی میکردی قه قهه

ارشا کنار دریا

آرشا کنار دریا

آرشا وسواسی

عزیزم چون عکسای جشن دندونی رو قبلا نذاشته بودم الان یکسری از عکسا رو میذارم

دندونی

نوشابه دندونی

اینم عکس گیفت های دندونی که خودم درست کردم

گیفت دندونی

عزیزم الان بیدار شدی دیگه نمیتونم چیزی بنویسم 

بای بای

پسندها (1)

نظرات (2)

پاپ من
4 دی 93 11:24
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! _______
امیرعلی
23 دی 93 22:34
سلام. لطفا راهنمایی ام کنید چیگار کنم دندون پسر از قطره اهن سیاه نشه؟ شما قطره دادید؟ سلام عزیزم الان دیگه پسرتون بزرگ شده اما من خیلی دیر به وبلاگ پسرم سر زدم قطره آهن مخصوص هستش که خارجی هست و خیلی گرونتر از قطره ایرانی هستش من واسه پسرماز اون استفاده کردم و خدا رو شکر دندوناش سیاه نشد