آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

هفته 22

1391/11/4 13:51
نویسنده : افسانه
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان 

عزیز دلم همین الان که دارم این مطلبو مینویسم شما داری تکون میخوری الهی مامان فدات بشه نفسمماچ

پسر گلم اسم شما دیگه انتخاب شد آرشا امیدوارم اسمتو دوست داشته باشی گلم بعد از کلی گشتن و انتخاب کردن اسمهای مختلف به این نتیجه رسیدیم که آرشا مناسب ترین گزینه است به معنی پاک و مقدس ... عزیز دلم به لطف حضور شما در دل مامان و برکت وجودت تا الان امتحانامو عالی دادمنیشخند امیدوارم وقتی هم به دنیا اومدی بذاری مامان درسشو بخونهچشمک ... راستی همین 1 ساعت پیش که شما داشتی خیلی تکون میخوردی از شکمم فیلم گرفتم بعدا میتونی ببینی با چه قدرتی لگد میزنی که شکم مامان بالا پایین میشه و کاملا با چشم دیده میشه الهی قربون دست و پای نازت بشم گلمماچ...

 

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

 

اكنون كودك درون رحم شما مثل يك نوزاد ولي كمي كوچكتر است. او 27.7 سانتي متر طول و حدود 450 گرم وزن دارد. پوست او تا زماني كه به اندازه كافي وزن اضافه كند چروكيده به نظر مي آيد؛ و موهاي نرمي بنام لانوگو كه سر و بدن او را پوشانده ، قابل ديدن است. لبهاي او مشخص تر شده و دندانهاي او به شكل ريشه هايي در درون لثه اش ظاهر شده اند. هرچند چشمهايش رشد كرده اند اما عنبيه (بخش رنگي چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگي نشده است. ابروها و پلكهاي چشمان او در محل خود قرار گرفته اند و لوزالمعده او (كه براي توليد هورمونها بخصوص انسولين ضروري مي باشد) به سرعت در حال رشد است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سمی
4 بهمن 91 14:22
به سلامتی انشاالله نامدار باشه آقا آرشا.

خیلی کار جالبی کردی از اون صحنه فیلم گرفتی بعدا پسری با دیدنش کلی ذوق می کنه


مرسی آره فکر کنم بعدا براش خیلی جالب باشه
صبا
8 بهمن 91 14:17
براتون ارزوی سلامتی دارم .


مرسی عزیزم
صبا
8 بهمن 91 14:22
خاله جونم برای گل پسری چه اسمی می گذارید ؟


اسمش آرشا هست به معنی مقدس
صبا
13 بهمن 91 10:53
چه اسم قشنگی . معنیش هم خیلی قشنگه. خاله جونم من اپم اگر دوست داشتید تشریف بیارید.
صبا
13 بهمن 91 10:57
خاله جون من می دونم که آرشا کوچولو اسمشو دوست خواهد داشت اخه خیلی قشنگه .
افرین مامان نمونه . بووووووووووووووس.


مرسی صبا جون
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 19:33
سلام.پسملت هم اسم پسملمه نباید ما را لینک کنه؟خوشحال میشم ما را لینک کنید موافقتتون را برام نظر بذارید.


وایییی نازی چرا که نه حتما لینکتون میکنم
نیلوفر/مامانه روژینا
30 بهمن 91 21:03
اخی عزیزم چه اسم قشنگی. انشالله که با سلامتی بیاد تو بغلت و در زندگیش موفق باشه عزیزم.


مرسی از لطفتون