آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

هفته هشتم

1391/7/26 16:44
نویسنده : افسانه
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگله

مامانی هفته 7 هم تموم شد و به سلامتی رفتی تو 8 هفتگی انشالله این هفته ها و ماه ها به سلامتی و خوشی بگذره ..

عزیزم مامان به خاطر شما از خیر دانشگاه رفتن گذشت تا انشالله شما سالم و سر حال و بدون هیچ مشکلی به دنیا بیای 

الان هم که دارم وبلاگتو آپ میکنم مامانی(مامان خودم) با دایی جون ها و بقیه رفتن برای مراسم عقد دایی جون دومیت 0 اما مامان و بابا به خاطر اینکه برای شما خدایی نکرده اتفاق بدی نیوفته تو خونه نشستن.507219_didimiss.gif البته مجلسشون بعد از به دنیا اومدن شما هستش بدون نی نی قشنگم که مجلس صفا نداره

خوب گلم حالا وضعیت تو این هفته رو برات میذارم

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اكنون اندازه كودك شما حدود 1.6 سانتي متر (در حدود اندازه يك لوبيا قرمز) است. او مرتبا حركت مي كند و تغيير مكان مي دهد، هر چند شما تا چند هفته ديگر هم نمي توانيد حركتهاي او را در داخل رحم خود حس كنيد. دنبالچه جنيني او در حال ناپديد شدن است و پلكهاي او تقريبا به طور كامل چشمهايش را مي پوشانند. هرچند هنوز هم پرده نازكي بين انگشتهاي پا و دست او وجود دارد، اما اين انگشتها در حال بزرگ شدن هستند. بازوهاي او بزرگتر شده اند و دستهاي او از مچ خم شده و به طرف قلبش قرار گرفته اند. مفصل زانوهاي او شكل گرفته اند و احتمالا پاهاي او به اندازه اي بزرگ شده اند كه بتوانند در جلوي بدن او به يكديگر برخورد كنند. با صاف شدن بدن، سر او صافتر و عمودي تر مي ايستد. مجاري تنفسي از حلق تا بخشهاي ريه در حال رشد او كشيده شده اند. هر كدام از سلولهاي عصبي مغز او هم شاخه هايي ايجاد مي كنند تا با يكديگر ارتباط برقرار كرده و اعصاب ابتدايي را ايجاد كنند. هرچند ممكن است شما دائما درباره جنسيت كودك خود فكر كنيد، اما اندامهاي تناسلي او آنقدر رشد نكرده اند كه جنسيت او را نشان دهند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سمی
27 مهر 91 14:52
به سلامتی مبارک باشه.انشاالله نی نی خوشگله که بدنیا اومد تو عروسیش سنگ تموم میذاری.کم کم داره نی نی بزرگ میشه.راستی حست بهت نمیگه جنسیتش چیه؟
من تا 1ماهگیم حسم می گفت دختره اما یکدفعه به دلم افتاد پسره و خواب هم که میدیدم پسر میدیدم


مرسی منم احساس میکنم دختر باشه حالا نمیدونم حسم درست هستش یا نه