آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

4 ماهگی

1391/10/1 18:22
نویسنده : افسانه
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

سلام نی نی جونمماچ

چقدر بزرگ شدی عزیز دلم تقریبا نصف دوران بارداری رو پشت سر گذاشتیم هورا

مامان همچنان در حال امتحان دادن هستش اوه

استرسبه خاطر همین خیلی نمیتونم به وبلاگت سر بزنم عزیزم فردا هم امتحان دارم

4 شنبه هم فرصت نکردم وبلاگتو آپ کنم گلم امروز تغییرات در هفته 17 رو میذارمماچ

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

وزن كودك شما حدود 155 گرم و اندازه او حدود 12.7 سانتي متر است؛ تقريبا به اندازه يك پياز بزرگ. او مي تواند مفصلهاي خود را تكان دهد و اسكلت او كه تاكنون به صورت غضروف نرم بود آرام آرام به استخوان تبديل مي شود. حس شنوايي او در حال رشد است. بند ناف او كه شاهراه حيات وي براي اتصال به جفت است هر روز محكمتر و ضخيم تر مي شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 18:28
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



چشم میام
a:gh
2 دی 91 20:23
elahi begardam mage in bache che gonahi dare ke bayad dars khonadane to va steresaye emtehanaye to ro tahamol kone. nakone dos dari vaghti bachat be donya miyad ketab be dast va in shekli bashe :-B
movazebesh bashi ha
delam man barat khali tang shode


dige bache bayad ba sakhti rozegar ashna beshe dige manam delam barat tang shode dost khobam