آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

هفته 32

1392/1/14 9:06
نویسنده : افسانه
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرشا جونم 

خوبی پسر گل مامان؟ این روزا خیلی لگد میزنی و تکون میخوری گلم چی شده حوصلت تو دل مامان سر رفته میخوای بیای بیرون؟ عزیز دلم یه کم دیگه تحمل کنی انشالله صحیح و سالم میای تو بغل مامان و بابا .

عزیزم ایام نوروز امسال هم تموم شد دیروز هم سیزده بدر بود رفتیم بیرون اما من بیشتر تو چادر دراز کشیده بودم و نمیتونستم بیام بیرون با این حال بازم شب از کمر درد و پا درد هلاک شدم

پریروز بابا یه کتاب خریده که من مطالعه کنم برای تربیت شما اسم کتاب " پسران امروز مردان فردا" هستش و یاد میده که چجوری از پسر خودمون مردی موفق و بزرگ بسازیم امیدوارم بتونم در تربیت شما سنگ تموم بذارم و مامان خوبی باشم.

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

احتمالا اكنون وزن كودك شما حدود 1800 گرم و طول او هم حدود 43.2 سانتي متر است و بيشتر فضاي رحم شما را به خودش اختصاص داده است. ناخنهاي انگشتان پاهاي او درآمده اند و ناخنهاي انگشتان دستهاي او هم رشد كرده اند. برخي از كودكان در اين مرحله موي واقعي هم درآورده اند در حالي كه برخي ديگر تنها موهاي نرمي شبيه به كرك هلو دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صبا
15 فروردین 92 17:34
سلام خاله جونم.... دیگه چیزی نمونده ها...
راستی برگشتم .... انشاالله پسملی صحیح و سالم به دنیا میاد قربونش برم


مرسی عزیزم انشالله همه بچه ها سالم بیان تو بغل ماماناشون
مامان سمی
18 فروردین 92 19:42
سلام مامانی.سال نوت مبارک.انشاالله سالی سرشار از شادی و موفقیت در کنار آرشا جونی و همسر محترم داشته باشی
آرشا جونی حسابی بزرگ شدیا دیگه چیزی نمونده بیای بغل مامان


مرسی سمیه جون انشالله آآرتین جون هم به سلامتی کنار مامانش باشه