آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

هفته33

1392/1/21 10:28
نویسنده : افسانه
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگیلی مامان 

چطوری پسر خوشکلم؟؟؟ عزیز دلم 33 هفته میگذره که تو دل مامانی دیگه کم کم داره شماره معکوس شروع میشه انشالله همه چی به خوبی و خوشی انجام بشه من و بابا که خیلی منتظر اومدن شما هستیم ...

عزیزم دیروز رفتم آزمایشگاه آزمایش دادم اما فردا جوابش آماده میشه که ببرم پیش خانوم دکتر ببینم چی به چیه.. پسر گلم دعا کن که همه چی خوب باشه .. جدیدا شما اینقدر رو معده من فشار میاری که غذا خوردن برام خیلی سخت شده اما به خاطر وجود تو گلم مجبورم غذا بخورم که اذیت نشی الهی مامان فدای اون تکونات بشه Heart Smile

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

در اين هفته وزن كودك شما كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شود. چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست او كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهاي او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند. اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دوقلوها
21 فروردین 92 11:12
سلام عزیزم سال نو مبارک دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری تویجشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب من بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین


باشه عزیزم حتما
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 19:17
دیگه این روزایی که آدم دلش غش می ره که نی نی رو بغل کنه


..آره به خدا