آرشاآرشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

آرشا عشق مامان و بابا

هفته 19 بارداری

1391/10/14 17:17
نویسنده : افسانه
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان 

بله عزیزم دیگه جنسیت شما با قطعیت زیاد معلوم شد دیروز صبح همراه با بابا رفتیم سونوگرافی و خانوم دکتر گفتن نی نی گل پسره ، بابا هم اونجا کلی ذوق کرد الهی من فدای پسر خوشگلم بشم راستی خانوم دکتر گفتن خدا رو شکر همه چیز نی نی خوب و سالمه ... راستی بابا هم دیروز واسه اولین بار صدای قلب شما رو شنید عزیز دلم دیگه تقریبا نصف دوران بارداری رو پشت سر گذاشتیم 

امروز صبح همراه بابا یه لیست از اسامی که برای شما انتخاب کردیم رو تهیه کردیم این لیست رو کوچیک و کوچیکتر کردیم تا رسیدیم به دو تا اسم که حالا قرار شده با رای گرفتن از بقیه یکی از این دو اسم رو برای شما انتخاب کنیم یکی آراد به معنی بزرگوار و بزرگ منش و یکی آرشا به معنی مقدس .

دوستان لطف کنید در قسمت نظرات یکی از این دو اسم رو که به نظرتون مناسب تر هست رو برام بذارین

حالا تغییرات نی نی در این هفته :

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

وزن كودك شما حدود 260 گرم و اندازه او حدود 15 سانتيمتر (تقريبا اندازه يك كدوسبز كوچك) مي باشد. دستها و پاهاي او در موقعيت صحيح نسبت به يكديگر و همچنين نسبت به كل بدن او قرار دارند. كليه هاي او به توليد ادرار ادامه مي دهند و موهاي او در حال جوانه زدن است. اين دوره براي رشد اندامهاي حسي او بسيار حساس است؛ مغز او قسمتهاي ويژه اي براي بويايي، چشايي، شنوايي، بينايي و لامسه ايجاد مي كند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی محمد طاها
14 دی 91 17:51
سلام وای که چه دوران شیرینیه از هر لحظه میتونی لذت ببر
مامانی محمد طاها
14 دی 91 17:56
راستی لینکتون کردم و باهاتون دوست شدم اگه قابل دونستین ما رو هم لینک کنید


حتما لینکتون میکنم مرسی که بهم سر میزنین
صبا
14 دی 91 20:52
مبارکه . گل پسری مبارکه . خدا را شکر که سالمه .
خاله جون من همیشه براتون دعا می کنم .
راستش هر کسی سلیقه ای داره ولی به نظر من اراد خیلی قشنگه . البته ناراحت نشدید خدایی نکرده ولی نظر من اراده .
مرسی که سر می زنید بهم . امیدوارم گل پسری سالم و سلامت به دنیا بیاد .


مرسی گلم لطف داری
مامان سمی
17 دی 91 14:53
به سلامتی عزیزم.انشاالله مابقی این دوران رو راحت طی کنی و گل پسرت صحیح و سالم بدنیا بیاد.به نظر من آراد قشنگه


مرسی عزیزم